Charity week & Washington D.C.

Hi friends!

We hebben deze week finals van dit trimester, dus ik heb de laatste paar dagen besteed aan het (proberen) te blokken voor mijn toetsen. Ik begin hierna alweer aan mijn laatste trimester.

Ik heb als vakken:

  1. US History
  2. US Government
  3. World Geography
  4. Speech
  5. Spanish 3 B

We zijn met alle mensen van AFS een dagje gaan skiën. Er was ook een andere groep van een andere area bij wat echt heel erg gezellig was.

afs

Ik heb ook ein-de-lijk na lang wachten mijn varsity jacket gekregen waar ik echt suuuuuuper blij mee ben. Het is hier echt iets speciaals om te krijgen, omdat het aantoont dat je dan bij de “beste” mensen van het team zit van je sport.

Twee weken geleden hadden we hier midwinter break. We zijn voor een paar dagen naar Washington D.C. geweest. Het was echt zo vet om alle gebouwen in het echt te zien. Het was af en toe ook wel echt een apart gevoel om daar te zijn. Nee Trump was niet in The Capitol of in The White House, hij zat waarschijnlijk weer in Florida. Je merkte er ook niet echt veel van dat hij de president is (met protesten enzo). Er stond wel een auto die omwikkeld was met spandoeken met dingen tegen Trump.

We zijn naar een paar musea geweest. Die zijn hier allemaal gratis omdat ze allemaal deel zijn van het Smithsonian Institution. Ik vond zelf het Holocaust museum en the US History museum echt heel erg vet. Aanrader als je naar D.C. gaat.

Vanaf volgende week begint hier ook het track seizoen, waar ik echt heel veel zin in heb. Het word geloof ik wel weer pittig om in het ritme te komen, aangezien ik na het cross country seizoen niet echt meer iets aan running gedaan heb. Track is wel heel anders dan cross country, het gaat hier meer om snelheid en de afstanden zijn korter.

We hadden voor de vakantie op school de hele week Charity week. Ze organiseerden de hele week activiteiten om geld op te halen voor Make A Wish. Ze speelden dan bijvoorbeeld over de speaker keihard irritante liedjes en als er 600$ ofzo was opgehaald dan ging de muziek pas uit. Ook waren er een soort van punten, en als die behaald werden dan deden de leraren iets waarvoor ze zich hadden opgegeven. Zo heeft een leraar zijn haar afgeschoren, een leraar een hanenkam in zijn haar laten zetten, 2 leraren hun haar een gekke kleur geverfd en gingen leraren in tutu’s en onesies naar school. Het eind bedrag was iets van 31.000$.

Op school gaat het voor de rest wel goed. Er gebeuren hier niet zoveel spannende dingen meer (behalve Charity week). Het is af en toe wel een beetje saai omdat het voor mij al zo normaal voelt. Het is alweer maart en de tijd vliegt echt voorbij! Nog maar drie maanden en dan kom ik alweer thuis……….

3 gedachten over “Charity week & Washington D.C.

Plaats een reactie